Un slogan de succes

Nimic nu este întâmplător pentru că ideile curg în valuri. Valuri de turişti atraşi de strategia administraţiei (sursa celor două poze aici şi aici).

Acest articol este un pamflet şi va fi tratat ca atare, orice asemănare cu persoane, situaţii sau clădiri din realitate este pur întâmplătoare.

4 comentarii la „Un slogan de succes”

  1. Cand te gandesti ca in urma cu 10 – 15 ani s-ar fi spus numai ca acolo sunt niste maghernite prin care colcaie sobolanii ..
    Si uite si tu ce aglomeratie !! Nu crezi ca ar trebui largit la doua benzi pe sens, mutate cateva zeci de metri maghernitele de pe dreapta daca nu se poate sa le daramam sa facem ceva frumos in loc si sa vezi cum s-a rezolvat cu fluenta! Si s-ar crea si niste locuri de munca la Apolodor si Euroconstrct … Abia atunci ne-a spart :))

    Răspunde

Lasă un comentariu