Politică și urbanism în București 9

politica-urbanism-Bucuresti

Metroul din Drumul Taberei se poate deschide prin 2018. Sau nu. Pasajul de la Piața Sudului e și el prelungit. Prelungirea Ghencea se păstrează în starea actuală pentru încă destul timp. PMUD stă să se aprobe în consiliu, dar asta nu înseamnă nimic practic. Cine se miră e prost. Comisia de urbanism (cu rol consultativ) e aproximativ tot aia. Formată, logic, aproape doar din arhitecți. Cei mai deștepți. Tot ăia. PUG-ul e ăla din 2000. A mai ars un club fără autorizație. Centura de sud n-are nici ea șanse. Cine are surprize este foarte prost. Modelul de aur este Voluntari. Câte Cântări ale României se pot organiza într-un an?

Suntem, în continuare, la fel de proști.


Repet: nu mă interesează persoana care candidează sau este într-o funcție publică. Vreau să pun în discuție doar afirmațiile, ideile, planurile sau orice alt element consideră ei că este necesar sau au obligația să fie împărtășit publicului. Demersul meu este legat doar de o bună informare a celor care doresc să voteze și să înțeleagă ce se întâmplă în București. Dacă ajungeți la concluzia că persoanele respective nu au nici cea mai mică idee despre ce vorbesc sau fac, nu trebuie să dați vina pe mine. Aveți libertatea de alegere și, poate mult mai important, aveți libertatea de a vă informa.

Nu există o singură soluţie, un singur răspuns sau o rezolvare rapidă. Nu există niciun Harap Alb, mesia sau greucean care să ne salveze.

2 comentarii la „Politică și urbanism în București 9”

  1. Acum, ca s-a schimbat si codul rutier si e interzisa total parcarea pe trotuar fara indicarea expresa a acestei posibilitati prin marcaje de delimitare a metrului pentru pietoni … stai sa vezi daca o sa faca primaria vreo dunga macar. Daca adaugi si revenirea ridicarii masinilor (o masura pe care o asteptam demult), ai sa vezi ca in loc sa se salte masinile care chiar incurca lucrurile, tot mai facil va fi ciubucul facut din ridicarea alora din fata blocului. Cat de greu o fi sa se determine niste artere prioritare, niste sensuri unice complementare si niste partii speciale pentru transportul in comun ca sa ai idee macar unde concentrezi ridicarile si amenzile usturatoare !?

    Răspunde

Lasă un comentariu